Jacek Kobus Jacek Kobus
172
BLOG

Czarno – biały świat…

Jacek Kobus Jacek Kobus Rozmaitości Obserwuj notkę 0

Jak futro naszego koćkodana (no dobra, „jak dominujące barwy futra naszego koćkodana“ – bo w naturze, jako że jest brudasem, nosi na sobie także różne odcienie żółci i brunatnego, zwłaszcza na łapach…). 

Który to koćkodan ostatnimi czasy przechodzi jakieś emocjonalne załamanie. To kwestia wieku..? Pory roku..? 

W każdym razie, budziła mnie tej nocy co godzinę. Nawet ją wyrzuciłem za drzwi w końcu. Z takim skutkiem, że przyśniła mi się burza pustosząca nasze wyschłe już siano – a to był koćkodan formalnie trzęsący oknem naszej chatki! 

Teraz siedzi mi na kolanach i mruczy. Zaraz będę musiał pójść wyłączyć pompę wylewającą wodę z hydroforni, to siłą rzeczy przyjdzie ją z kolan zdjąć. 

Spróbuję może przy tej okazji strzelić parę fotek – choć widzę świat w czerni i bieli i wątpię, by zdjęcia się udały. W każdym razie, do pisania jakichś „problemowych“ tekstów z całą pewnością nie jestem w tej chwili zdolny. 

 

Rozbójnik Sylwestra 

Ciąg dalszy tutaj.

Jacek Kobus
O mnie Jacek Kobus

bloguję od 2009 roku, piszę od 1990 - i ciągle nie brak mi nowych pomysłów...

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości